School of Physical Chemistry 2021

ph sc

The Physical Chemistry Division of the Italian Chemical Society is pleased to announce the School of Physical Chemistry 2021. This year's topic is Supramolecular Interactions in Biological Systems.

The School will be held remotely over MS Teams, starting on Tuesday June 15th at 8:30 and ending on Thursday June 24th at 18:00.

The registration fee is 50 €.

Lectures will be oriented to graduated students, PhD students, postdocs and young researchers, covering a comprehensive path from fundamental aspects to cutting-edge applications of physico-chemical methods and models for the study and the characterization of supramolecular interactions in biological systems.

On each day, two sessions will be dedicated to students' presentations of their research activity. Three prizes will be assigned for the best students' presentations.

For more information and for registration, visit http://www.schoolofphysicalchemistry2021.com

• PIANO LAVORO SMART WORKING PERSONALE T.A. GIUGNO

Tabella GIUGNO 2021 L'accesso agli Uffici e ai Servizi durante il lavoro in presenza del personale T.A. sarà gestito in maniera tale da evitare il sovraffollamento (ad es. previo appuntamento via telefono o mail) e in rigorosa osservanza delle disposizioni di sicurezza previste per l'emergenza sanitaria Covid-19 (distanza interpersonale, ecc.).